Tuesday 3 April 2018

Peluang Perniagaan Young Living

Ramai yang tidak tahu mengenai perniagaan Young Living dan tak tahu cara untuk mendapatkan pendapatan sampingan. Young Living adalah satu bisnes MLM. Ada beberapa cara untuk mendapatkan pendapatan melalui business ini.

1. Harga runcit
2. Komisyen
3. Bonus

Setiap produk Young Living ada harga runcit dan harga wholesale. Untuk ahli Young Living, kita akan dapat discount 24% dari harga runcit. Jadi, kalau nak murah, kenalah jadi ahli. Tapi, bagi mereka yang tak nak menjadi ahli, setiap kali kita jual produk Young Living, kita dah dapat untung 24% kerana harga yang kita jual pada pelanggan kita adalah harga runcit.

Selain daripada itu, setiap ahli Young Living berpeluang untuk mendapat komisyen setiap kali kita jual produk Young Living. Komisyen berbeza mengikut apa yang kita jual tetapi sebagai contoh, setiap kali kita jual Premium Starter Kit, komisyen yang kita dapat adalah sebanyak USD50. Banyak tu. Lebih kurang dalam RM200 setiap kali kita jual Premium Starter Kit yang berharga RM756. Kenapa perlu beli Premium Starter Kit? Sebab Premium Starter Kit adalah set yang terbaik dan paling berbaloi. Ia ada semua minyak yang penting dan kalau beli berasingan, harganya mencecah RM1400++. Jadi memang sebagai pengedar, Dewdrop Mummy selalu akan suruh customer beli Premium Starter Kit ini. Tapi, jika tak boleh jual Premium Starter Kit, boleh jual produk lain. Komisyen dari Young Living memang terbaik!

Bila kita jadi pengedar, secara automatik kita akan ada carta organisasi kita sendiri. Terdapat pelbagai bonus yang kita boleh dapat apabila carta organisasi kita berkembang. Seperti syarikat MLM lain, lagi besar organisasi kita, lagi meriahlah bonus yang kita boleh dapat.

Team Dewdrop Mummy dah ramai yang berjaya meluaskan business masing-masing. Jadi, tunggu apa lagi? Marilah sama-sama join Dewdrop Mummy buat duit sampingan.

Kalau berminat, email Dewdrop Mummy. Team Dewdrop Mummy akan didik dan ajar semua ahli untuk berjaya dalam business ini. Email DM di dewdropmummy@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Young Living Malaysia Premium Starter Kit

Premium Starter Kit by Young Living is the best starter kit for you to get because it has all the important oils to start your "Chemica...