Saturday 10 February 2018

Perniagaan Young Living

Pernah tak terfikir nak buat business sendiri? Tapi tak cukup modal atau tak boleh bahagi sepenuh masa? Perniagaan Young Living mungkin boleh membantu jana pendapatan sampingan yang agak lumayan. Nak tahu bagaimana? Senang sahaja. Teruskan membaca….

Perniagaan Young Living ini amat senang dan sangat sesuai untuk semua. Sama ada yang berminat nak buat perniagaan ini sepenuh masa ataupun secara sambilan, business ini memang paling sesuai. Yang paling penting, kita kena yakin dengan produk Young Living dan ianya akan jadi semulajadi.

Apa itu Perniagaan Young Living?
Secara ringkas, Young Living ialah sebuah syarikat yang menawarkan minyak pati asli. Minyak Young Living telah banyak membantu penggunanya untuk hidup lebih sejahtera dengan mengurangkan penggantungan terhadap bahan kimia. Kita semua tahu setiap barang di dalam rumah kita yang kita gunakan setiap hari banyak menggandunggi bahan kimia. Barang seperti sabun mandi, sabun basuh tangan dan sebagainya semua banyak menggandungi bahan kimia. Kenapa kita kena bergantung dengan bahan kimia yang boleh memudaratkan hidup kita dan kesihatan kita jika kita boleh menggantikannya dengan minyak pati yang semulajadi, bukan? Jadi dengan itu, kita tahu perniagaan ini bukan saja boleh menjana pendapatan, tetapi kita juga boleh membantu ramai orang untuk hidup lebih natural.

Ada beberapa cara untuk menjana pendapatan dengan perniagaan Young Living:

1. Untung dari harga runcit
2. Komisyen dari jualan dalam organisasi
3. Bonus dari jualan dan ahli dalam organisasi

Modal untuk memulakan perniagaan ini?
Modal untuk memulakan perniagaan ini adalah amat rendah. Terdapat beberapa pakej yang boleh anda ambil. Serendah RM300 sahaja. Untuk mula menjana pendapatan, modal hanya lah RM300 dan hanya dengan menjual 2 Premium Starter Kit sebulan, anda dah boleh dapat pulangan modal itu. Saya cadangkan untuk menjual Premium Starter Kit (PSK), anda kena tahu faedah dan khasiat PSK. Saya sarankan untuk anda yang berminat untuk memulakan perniagaan ini untuk beli dulu PSK dan guna dulu supaya tahu betapa bestnya PSK ini. Tapi jangan susah, jika anda taknak mengeluarkan modal RM700 lebih dulu, beli pakej terendah iaitu hanya RM300 sahaja.

Berapa boleh dapat sebulan dengan memulakan business ini?
The sky is the limit. Semua terpulang kepada anda. Setiap PSK yang anda jual, anda dah boleh dpt USD50 (dalam lebih kurang RM200 lebih). Itu hanya lah komisen PSK. Anda boleh dapat lagi banyak dengan bonus yang lain.

Kenapa perlu join kumpulan DewDrop Mummy?
Ini yang penting dalam setiap business. Mentor yang hebat, leader yang banyak boleh memberi tunjuk ajar dan semangat untuk maju dalam business.

Kumpulan DewDrop Mummy adalah salah satu kumpulan terbesar di Malaysia. Kumpulan kami ramai terdiri dari surirumah dan juga professional. Ahli kami ada di serata Malaysia dan juga di luar negara. Support group sangat aktif dan yang paling best, ketua atau group leader kumpulan Dewdrop Mummy telah membantu ramai di luar sana untuk menjana pendapatan 5 angka sebulan dengan hanya membuat business ini secara sampingan. Pengalaman ketua DewDrop Mummy adalah terbukti cemerlang kerana beliau baru sahaja di dalam business Young Living tetapi sudah menjana pendapatan yang ramai hanya boleh impikan. Jadi, tunggu apa lagi? Semuanya ada di tangan anda. Tepuk dada tanya selera.

Kalau berminat nak join DewDrop Mummy, email saya di dewdropmummy@gmail.com InsyaAllah ia akan menjadi keputusan terbaik yang anda boleh lakukan untuk diri dan keluarga anda!


No comments:

Post a Comment

Young Living Malaysia Premium Starter Kit

Premium Starter Kit by Young Living is the best starter kit for you to get because it has all the important oils to start your "Chemica...