Sunday 4 February 2018

Premium Starter Kit (PSK)

Jika anda betul betul serius ingin mulakan hidup bebas dari bahan kimia, pembelian pertama anda mestilah dengan Premium Starter Kit (PSK) ni memang sangat berbaloi. 

PSK adalah set yang sangat berbaloi kerana ianya datang dengan dewdrop diffuser. Cara paling senang untuk menggunakan essential oils ialah dengan diffuser. Bau dan aroma yang datang dari minyak pati Young Living akan membuatkan anda rasa sangat senang. 

PSK ada lebih dari 10 jenis minyak pati seperti lavender, yang banyak sangat faedahnya. Selain daripada itu, ada juga peppermint, lemon, frankinsence. Dengan erti kata lain, semua essential oil yang paling banyak gunanya, ada di dalam PSK ni. Harganya pun sangat murah berbanding jika kita beli secara berasingan. Ada penjimatan dalam lebih dari RM400. Harga PSK sekarang lebih kurang RM700++ tetapi jika dibeli minyak pati yang ada di dalam set ini secara berasingan, harganya lebih dari RM1000++. Diffuser tu saja sudah lebih dari RM300. Jadi, jika anda nak cuba menggunakan essential oils, belilah set PSK ini. Bukan itu saja, anda dah boleh jadi ahli dengan pembelian PSK. 

Apabila anda pilih untuk menjadi ahli Young Living, anda dah boleh jimat lebih 20% dengan setiap pembelian. Bukan itu saja, jika anda berminat dengan Young Living dan berminat nak cari pendapatan sampingan, kumpulan kami ada support group yang boleh bantu semua ahli kumpulan kami untuk mencapai matlamat anda. Team kami memang terbaik! Ramai ibu-ibu yang tidak berkerja telah mulakan bisnes Young Living dari rumah. Anda pun boleh melakukannya. 

Apa yang penting ialah untuk mulakan dengan hati yang terbuka. Seperti produk lain, produk Young Living bukan lah ubat yang boleh memulihkan penyakit. Tapi minyak Young Living memang sangat tulen dan terbukti boleh membantu dalam banyak activiti harian tanpa perlunya bahan kimia. Jika kita boleh membuat produk sendiri di rumah, tanpa perlu menambah bahan kimia, bukankah itu paling baik untuk keluarga kita? Cuba fikirkan.


No comments:

Post a Comment

Young Living Malaysia Premium Starter Kit

Premium Starter Kit by Young Living is the best starter kit for you to get because it has all the important oils to start your "Chemica...