Monday 19 March 2018

Kenapa perlu beli dari Dewdrop Mummy?

Kalau betul dan serius nak mulakan perjalanan dengan minyak pati, kenalah beli Premium Starter Kit. Percayalah, memang takan menyesal. Selain daripada harga yang sangat berbaloi, minyak pati yang terdapat di dalam Premium Starter Kit ini memang semuanya amat berguna.

OK jadi, bila dah setuju dan bersedih untuk memulakan pengembaraan bersama minyak pati Young Living, kenalah tahu nak beli dari siapa?

Jawapannya memang mudah, beli saja dari Dewdrop Mummy. Tapi, mesti nak tahu dulu kenapa nak beli dari Dewdrop mummy sedangkan ramai penjual di luar sana menjual Premium Starter Kit ini kan? Ada yang menjual lebih murah dari Dewdrop Mummy.

Yang penting, kena tahu apa yang Dewdrop Mummy tawarkan. Selepas itu, tepuk dada dan tanya selera. Dewdrop Mummy tak paksa.

Kenapa perlu beli dari Dewdrop Mummy?

1. Promosi Hebat
Premium Starter Kit ini memang menawarkan harga yang paling baik. Anda hanya perlu bayar RM756 untuk mendapatkan semua yang ada di dalam Premium Starter Kit ini. Nilai sebenar jika dibeli secara berasingan adalah lebih dari RM1300.00. Di situ sudah ada penjimatan sebanyak lebih RM600.00
Bukan itu saja, memang RM756 bukanlah murah. Tapi jika anda boleh mendapat kawan-kawan dan famili untuk beli sekali, dengan hanya 4 orang beli, anda dah boleh dapat balik RM756 yang anda gunakan tadi. Nanti Dewdrop Mummy akan ajar cara nak dapat balik modal pembelian ini. Caranya memang tak susah.

2. Kit yang terbaik untuk seisi keluarga
Premium Starter Kit ini mempunyai lebih dari 10 jenis minyak yang banyak fungsinya. Semua minyak yang terdapat di dalam set ini adalah sangat berguna dan paling popular. Pendek kata, baik untuk seisi keluar. Dewdrop Mummy akan ajar cara cara menggunakan starter kit ini dan akan kongsi resipi untuk amalkan starter kit ini.

3. Diffuser terbaik
Set ini datang dengan sebuah diffuser. Tanpa diffuser ini, perjalanan essential oils memang takan lengkap. Harga diffuser ini saja dah mencecah hampir RM400 jadi set ini sangat berbaloi sebab bukan saja anda dapat 10 jenis minyak, tetapi juga diffuser yang sangat baik dan sangat senang untuk digunakan.

4. Keahlian percuma
Harga Premium Starter Kit ini dah termasuk dengan keahlian percuma. Dengan menjadi ahli, anda akan mendapat 24% discount ke atas sebarang item Young Living yang anda beli. Bukan itu saja, banyak lagi faedah lain yang anda boleh dapat dengan menjadi ahli Young Living. Nanti Dewdrop Mummy akan kongsi bagaimana untuk mendapat pendapatan sampingan dengan menjadi distributor Young Living. Dari rumah pun dah boleh buat duit!

5. Seed to Seal
Ini adalah janji Young Living bahawa produk mereka adalah yang terbaik. Ini adalah kerana Young Living terlibat secara langsung dengan setiap prosess dari benih, tanam, semai sampailah ianya menjadi minyak pati. Syarikat lain tak macam Young Living kerana mereka kebanyakkannya tidak mempunyai ladang sendiri. Semua pokok dan tanaman adalah dari ladang Young Living sendiri dan bukanlah di-outsourced seperti syarikat lain.

6. Team Dewdrop Mummy
Team kami adalah antara team yang terbaik di seluruh Malaysia. Malah, kami ada ramai ahli di seluruh dunia. Jadi, tak perlu risau. Di mana juga anda berada, Dewdrop mummy ada support team yang boleh bantu dengan segala masalah berkaitan dengan minyak pati. Selain dari itu kami banyak menganjurkan kelas, workshop dan group discussion untuk sama-sama belajar mengenai minyak pati ini.
Team Kami sangat happening! Dewdrop Mummy yakin team ini dapat membantu semua yang berminat dengan minyak asli ini dan juga bagi mereka yang berminat untuk mendapat pendapatan sampingan juga kami boleh membantu.

Cuma RM756.00 modal pendahuluan. Kalau perlukan sebarang bantuan, kita boleh bincang! Yang penting, matlamat kita sama. Kita semua ingin kehidupan yang lebih sejahtera dengan mengurangkan penggunaan bahan kimia di dalam kehidupan kita. Jika tak cukup modal untuk mulakan perjalanan ini, jangan risau. Kita ada beberapa pakej yang boleh membantu anda mulakan perjalanan ini. Yang Dewdrop Mummy minta ialah keikhlasan hati dan janji untuk maju bersama.

Email saya di Dewdropmummy@gmail.com untuk keterangan lanjut.

No comments:

Post a Comment

Young Living Malaysia Premium Starter Kit

Premium Starter Kit by Young Living is the best starter kit for you to get because it has all the important oils to start your "Chemica...